TILBUD TIL KLUBBER

VÅRE TILBUD TIL KLUBBER!

A. 1 DAGS KEEPERSKOLE
Vi har levert en rekke 1 dags keeperskoler - på klubbens anlegg - for klubbens keepere.
Tilbakemeldingene fra klubbene er entydig: Veldig bra opplegg og flott at vi kan komprimere det til èn dag.

Dette kan vi nå levere vi til alle klubber i hele fylket, på enten en lørdag eller søndag. Minimum antall keepere er 12. Klubben får god rabatt på deltakerpris for sine keepere på dette opplegget.

2 eller flere klubber kan gjerne slå seg sammen.  Ta kontakt med oss.

Opplegget for 1 dags keeperskole ser du her

B. KLUBBPAKKE

Klubbpakke kan vi levere i Rogaland Fylke
        Keepere fra 10 til 16 år

Pakke på enten 10, 12 eller 14 treningsøkter à 1,5 timer - levert på klubbens anlegg.

Klubben kan gjerne samle opp noen økter og kjøre disse samlet, f.eks. i løpet av en helg.

Det kan være mellom 6 og 12 keepere i gruppen.

Dersom klubben melder på færre enn 12 keepere, vil Rogaland Keeperskole ha anledning til å ta med keepere fra andre klubber på disse treningene. Dette organiseres av Rogaland Keeperskole selv.

Keepere over 16 år (junior/senior)

Minimum 10 økter

Maxgrense på 6 keepere.

Keepertrenerkurs

Et keepertrenerkurs, består av 4 timer - 2 timer teori og 2 timer praksis. Vi baserer kurset på opplegget til NFF sin barne-ungdomsfotball sitt keepertrenerkurs.

Skreddersydde pakker for klubbene

Månedlige klubbsamlinger inkl. keepertrenere