Våre instruktører

Geir Håkon Valland
GeirHåkon
Geir Håkon har vært keepertrener i Klepp elite, siden 2009. . Viere har han NFF keepertrener A lisens.
Spiller karriere: Norheimsund, Brann, Fyllingen , Fauske Sprint, Sandnes Ulf, Ålgård , Sola

Roger Eskeland
Roger_Eskeland

Roger har over 500 kamper for Bryne FK. 34 landskamper aldersbestemte (G15,G16,G17,G18,M20 og M21). Etter 2010-sesongen la han opp på grunn av skadeproblemer og gikk over til å være keepertrener i klubben.
Roger er nå keepertrener for damelandslaget og i Sandnes-Ulf. Han har UEFA Pro lisens som keepertrener. Og UEFA B-trener kurs

Lars Moe Billington
Bilderesultat for lars billington

Keeperkarriere fra Grei, Strømmen og Gjelleråsen. Lars har også vært keepertrener for Gjelleråsen og har etterhvert bred erfaring fra forskjellige grupper og klubber hos Oslo Keeperskole

Karl Fredrik Berge Røsland
KarlFredrik

Spiller erfaring fra 1 div ( 12 år) Alta, Vidar, Sandefjord, Bryne, Sif.
Keeper trener fra 2004 fram til i dag! Bryne, Sif, Keeper i fokus, Sif, Sandnes Ulf, Ganddal nå der jeg er Keepertrener i klubben A- trener og Pike 19 trener
Har spilt på det Norway Beachsoccer landslaget siden 2002 og gjør det ennå!

Tonje Goa Kjøll
Tonje
Spiller på Randaberg damelag. Har spilt for Norge J15, J16 og J17.
Er trener på FFO i Randaberg, og har vært trener på flere Tine fotballskoler.
Som trener liker jeg engasjerte spillere som vil bli bedre fotballspillere.

Jonas Høidahl
Jonas Ulf-arendal

Jonas er til vanlig keeper i Sandnes Ulf og har tidligere spilt i Bryne, EIK og Frøyland. Har over tosifret antall OBOS-liga kamper og ca 50 i 2.divisjon. Har også vært keepertrener for aldersbestemte lag i nevnte klubber og vært keepertrener på flere keeperskoler/fotballskoler. Har hatt flere dyktige keepertrenere som jeg har knyttet erfaring fra som Roger Eskeland, Thomas Solberg, Geir Valland, Stian Rosseland, Kurt Hegre og Asle Sirevåg.

Bård Johannessen
baard

Bård startet Bergen Keeperskole i 2005 og har vært fast keepertrener der siden den gang.
Utdannet Trener 2 (tilsvarer UEFA B-lisens) og har i tillegg også tatt keepertrenerutdannelse gjennom det danske Fotballforbundet (M2).
Han har lang erfaring som hovedtrener i aldersbestemte lag i Åsane og har også 2 sesonger som hovedtrener for A-laget til Åsane Fotball Damer.
Bård har i tillegg vært engasjert gjennom Hordaland Fotballkrets bl.a. som kretslagstrener, keepertrener og som keepertrenerinstruktør. Har gjennomført en rekke keepertrenerkurs i regi av Hordaland Fotballkrets.

Thomas Solberg
Thomas

Thomas har tidligere spilt for FK Voss og Øystese, men la vinteren 2013 opp for å flytte til Tromsø og bli keepertrener i Tromsø IL.

Han var fra før keepertrener for aldersbestemte lag i SK Brann. Han er nå keepertrener for G16 landslaget.
Han har NFF keepertrener A-lisens.