TILBUD TIL KLUBBER I ROGALAND - KEEPERTRENING PÅ KLUBBENS ANLEGG OG FORELDRETRENERKURS

RogerKEEPERTRENING FOR ALLE KLUBBER I ROGALAND

Rogaland Keeperskole ønsker samarbeid med klubber i Rogaland.

Vi tilbyr tilrettelagt trening for klubbens keepere på klubbens anlegg.

Vi har flere dyktige
keepertrenere som kan bidra til å legge et godt grunnlag for klubbenes keepere før og i sesongen.
I tillegg har vi lansert nyheten FORELDRETRENERKURS der alle foreldretrenere for lag i alderen 8-12 er målgruppe. Fokuset med disse 3 timers kursene er å gi alle keepere basisferdigheter gjennom enkle øvelser gjennomført av "ufaglærte" foreldretrenere.

Klubbpakke kan vi levere i Rogaland Fylke
        Keepere fra 8 til 17 år

Pakke på enten 10, 12 eller 14 treningsøkter à 1,5 timer - levert på klubbens anlegg.

Klubben kan gjerne samle opp noen økter og kjøre disse samlet, f.eks. i løpet av en helg.

Det kan være mellom 6 og 10 keepere i gruppen.

Dersom klubben melder på færre enn 10 keepere, vil Rogaland Keeperskole ha anledning til å ta med keepere fra andre klubber på disse treningene. Dette organiseres av Rogaland Keeperskole selv.

Keepere over 16 år (junior/senior)

Minimum 10 økter

Maxgrense på 6 keepere.

Keepertrenerkurs

Et keepertrenerkurs, består av 4 timer - 2 timer teori og 2 timer praksis. Vi baserer kurset på opplegget til NFF sin barne-ungdomsfotball sitt keepertrenerkurs.

Skreddersydde pakker for klubbene

Månedlige klubbsamlinger inkl. keepertrenere

Keepercamp

Ta kontakt med geirhakon@rogalandkeeperskole.no eller baard@oslokeeperskole.no / 91734797 for å få informasjon og et tilpasset tilbudfra oss.